کد خبر 1652389
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
حوادث

راننده جوان که بعد از تصادف با یک خودرو و درگیری خونین با راننده خودروی مقابل ، او را با چاقو کشته بود بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش مشرق، اواخر خرداد امسال گزارش یک درگیری مرگبار در یکی از خیابان‌های ورامین به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد. پس از حضور مأموران در محل مشخص شد که درگیری میان دو راننده پراید رخ داده که باهم تصادف کرده بودند، اما پس از تصادف هر دو راننده با چاقو و قمه به جان هم افتاده‌اند.

در ادامه هر دو نفر که مجروح شده بودند به بیمارستان انتقال داده شدند اما ساعتی بعد یکی از آنها که از ناحیه گردن با ضربه چاقو مجروح شده بود، جان باخت.

وقتی تیم جنایی برای تحقیقات میدانی به محل حادثه رفت چند شاهدی که از ابتدا ماجرا را دیده بودند به پلیس گفتند: دو راننده پراید ظاهراً قبلاً با هم تصادف کرده بودند و بعد یکی از راننده‌ها با یک قمه از خودرویش پیاده شد و مدعی بود که راننده خودروی مقابل مقصر بوده اما فرار کرده است . مرد جوان هم که در داخل خودرویش نشسته بود وقتی دید او قصد جانش را کرده چاقویی از داخل داشبورد ماشینش برداشت و به سمت او پرتاب کرد که مرد قمه به دست روی زمین افتاد.

متهم که خودش نیز مجروح شده بود بعد از بهبودی نسبی و ترخیص از بیمارستان بازداشت شد و در همان اعترافات اولیه به درگیری اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه راننده‌ای که قبلاً با او تصادف کرده بود مرا دید و ناگهان عصبانی از ماشینش پیاده شد و به سمت من حمله کرد. من وقتی دیدم او خیلی عصبانی است سعی کردم آرامش کنم اما او با یک قمه قصد داشت من را بزند می‌خواستم فرار کنم که چند ضربه به من زد و مجروحم کرد من هم که خیلی ترسیده بودم برای دفاع از جانم چاقویی از داخل ماشینم برداشتم تا او بترسد و کاری با من نداشته باشد اما او بدون توجه به چاقو دوباره به سمتم حمله کرد و من به ناچار چاقو را به سمتش پرتاب کردم که به گردنش خورد و چند لحظه بعد روی زمین افتاد. اما باور کنید من قصد کشتن او را نداشتم.

با تکمیل پرونده و درخواست اولیای دم مبنی بر قصاص، متهم پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی پای میز محاکمه بایستد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    23 2
    اگه این حرفهایی که میزنه درست باشه نه تنها نباید مجازات شود بلکه باید تشویق هم گردد چون یک اراذل واوباش را ازروی زمین حذف کرده!
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    9 0
    یه لحظه عصبانیت یه عمر پشیمانی
  • DE ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    16 0
    ببخشیدا ولی تصور کنید یکنفر با قمه به شما حمله میکنه که حتی حمل این سلاح جرم هست و دیدنش هم وحشتناکه چه شوکی به آدم وارد میشه با هر چی آدم دم دست داره از خودش دفاع میکنه. میزان تحمل جامعه باید بالا برود ولی زورگویی جایی در دنیا ندارد.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    6 7
    نکنه این وحشی ها اسرائیلی هستن؟
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
      4 1
      نه طرفدار غزه هستند
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
      6 0
      اگه خودت اسرائیلی هستی پس اینا هم هستند!!!
  • ح IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    2 0
    بلا به دور
  • مهدی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    6 1
    در قانون چه مواردی دفاع از خود محسوب می شود؟
  • ناشناس IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    13 0
    صد رحمت به لیانگ شامپو.
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    4 0
    چاقو، قمه ،اسلحه و....جامعه ناامن
  • جواد IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    8 5
    ریشه مشکلات کشور اتباعن سالی بالا صد میلیارد دلار اتباع یارانه وارز برا چنج درامدشغلشون می‌خوان کرایه خونه بخاطر اتباع ده برابر شده است اکثرشون هم وهابین وزادوولدی نجومی دارن تغییر بافت جمعیتی حتمیس روزی بیست میلیون لیتر بنزین اتباع مصرف میکنند میلیونها خونه اتباع آب برق گاز مجانی میگیرن نسبت به قیمت جهانی چهل درصد نون کشور را اتباع مصرف میکنند و وووووووووووووو. علت ناترازی برق آب گاز بنزین نون اتباعن. باتلاق تورم اتباع درایران خلق میکنند اگه اخراج نشن ایران میشه فلسطین دوم
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
      1 6
      چهل درصد نون کشور را اتباع مصرف میکنند// هههه. کنتور که نداره. مثلا بگو 73 درصد!! کی به کیه. تاریکی یه. جان تو.(6 میلیون نفر در برابر 90 میلیون نفر. میشه کمتر از 7 درصد ونه 40 درصد!! ) ماهواره شماهارو پر از کینه کرده. عقل که دارین؟ ازش استفاده کنین.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    4 4
    فعلاً که خودتون میگید یک چهارم ايرانيان روانی هستن گرچه ب جرأت میش گفت سه پنجم ایرانیان مشکل روانی دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس